This is how I roll

2012-01-20 | 17:00:47


Canon EOS 600D | Canon Ef 50/1.8 II
Två bilder från promenaden med Benson nu på eftermiddagen.
Översta bilden: Med tanke på min nya bok som är fylld med massor av Photoshop tips så håller jag på att testa lite olika redigeringar. :)
Nedersta bilden: Ett av mina favoritmotiv just nu: min vovves nos!

Hej på er! Nu var det några dagar sen jag hörde av mig här, men det är så att datorn och bloggen kommer lite i andra hand sådär nu när skolan startat igång på riktigt och så. Ska ändå försöka uppdatera så ofta jag hinner. :)

På tal om skolan så fick vi våra nya scheman och våra betyg idag. Kan väl säga såhär: jag skulle gärna byta bort både schemat och betygen. Inte nöjd med något av dom vill säga. Det nya schemat suger ganska hårt och lika så betygen. Jag är i alla fall godkänd i alla ämnen, vilket är bra i och för sig. Men för mig räcker det inte med bara godkänt, och om jag ska vara ärlig tycker jag faktiskt att jag förtjänar åtminstone lite högre betyg. Antingen är det jag som inte är så himla duktig som jag tror eller så är det lärarna som inte vågar sätta högre betyg, eller sparar sig till slutet av nian. I vilket fall som helst så ska jag bara fortsätta göra mitt bästa i skolan och så så borde det lösa sig av sig själv. ;)

Ni som fortfarande går i skolan, är ni nöjda över era betyg? :)

Men nog pratat och skolan och skit! Idag är det äntligen fredag, så sjukt skönt! Kvällen spenderas med mys och chill framför tvn och allt sånt där. Blir nog bra det! :)

Ha det så bra så länge, så får vi se när vi ses igen! :)
Therese Ahlström

Vilka mysiga bilder! :)

2012-01-20 @ 21:05:43
URL: http://thereseahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback