Seven days left

2012-01-10 | 16:48:36

Ännu fler egopictures, men ni får stå ut, hoho! Och jag vet att ni är skapligt avundsjuk på min Bläckvard näsa, det är bara att erkänna liksom! :)

Idag är det den 10 januari vilket betyder att vi har avklarat första dagen i skolan efter lovet och att det är en vecka kvar tills jag slår om till femton år. Feels good! Feels reeeeeally good actually! I alla fall det sist nämnda. 

Och bara så ni vet så önskar jag mig verkligen några riktiga fotobakgrunder och en till externblixt och blixtstativ och softboxar. En egen studio helt enkelt. Då kan man äntligen ta lite bättre självporträtt! Och porträtt på andra också såklart! :) Sen ska man bara försöka hitta någonstans att ha allt detta på också. Vi hade ju en liten studio i pappas gammla arbetsrum förut, men nu har det utrymmet omvandlas till sovrum, så det går ju inte för sig. Men när jag tänker efter så skulle jag faktiskt kunna fixa till någonting nere i källaren...

I alla fall, alldeles strax börjar sista avsnittet av Grey's Anatomy säsong 6. Ävern fast jag har sätt avsnittet förut, så är avslutningen på den här säsongen så sjukt jobbig och så sjukt spännande! Ni som inte hade tänkt kolla, gör det i alla fall! Sjukt värt, för Grey's är en sån sjukt bra serie alltså! Kanal 5 klockan 17:05, you should be in your sofa!

Nu måste jag rusa. Ner för trappan alltså! Hejs!
Beatrice Jakobsson (foto)

söt :D

2012-01-10 @ 19:29:58
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Anonym

Hello there gorgeuos!

2012-01-10 @ 20:24:14
felicia

December haha?:D har haft panik senaste två avsnitten!!!! sv: taack esmeralda, vad glad jag blir ^^

2012-01-10 @ 20:57:49
URL: http://feliciaasj.blogg.se/
Sannie

blir det kalas för hela slanten då ;)

2012-01-11 @ 13:38:28
URL: http://sannies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback