Me, myself in stripes

2012-01-09 | 18:59:39

Ett (egentligen tre, men ni hajar) självporträtt på mig. 
(Men smart där Esmeralda, klar det är ett porträtt på mig när det är ett SJÄLVporträtt, hoho!)


Nej men hej på er!
Ni vet det där som jag skrev för ca. två inlägg sen? Det där med att tandställningen knappt märktes av överhuvudtaget? Jag tror nog att jag tar tillbaka det nu faktiskt, 'cause my tänder hurts like hell! Okej kanske inte riktigt så mycket, men nästan. Ibland i alla fall. Får väl hoppas att det går över om någon dag eller så, men det borde det väl göra. :)

Imorgon börjar vi i alla fall skolan igen efter ett alldeles för kort jullov. Gud vad snabbt det har gott alltså! Julen och nyår och allt sammans bara flög iväg! Känns sjukt tråkigt att behöva plocka undan alla juldekorationer som julgran och sånt när det känns som om julen knappt börjat... Har egentligen inte gjort något speciellt det här lovet. Bara varit hemma för det mesta och tagit det lugnt. Men det är väl det lov är till för? Antingen ska man hitta på massor med saker och ha så kul som möjligt eller så ska man vara hemma och vila upp sig så att man är pigg och fräsch igen till skolan börjar. Jag valde det sista av dom alternativen för det här lovet alltså, men pigg och fräsch kan jag väl inte säga att jag är direkt, haha! Aja, man får väl försöka lägga sig skapligt ikväll så man orkar masa sig upp imorgon.

Ni av mina läsare som fortfarande går i skolan precis som jag, när börjar ni för det här året? Ni kanske rent av redan kickat igång? ;)
Sofia - my Camera And I

Sv: Tack så mycket:)

Men hur betalade du för det? Med kort? Eller internet?

:)

2012-01-10 @ 20:50:30
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback