Knöl med kategorierna

2012-01-29 | 11:35:43
Hej på er!
Super härlig dag idag! Solen skiner, det ligger snö på backen och snart åker vi till Flen för att titta på lillebrors innebandy match. Påvägen dit stannar jag och pappa vid ekbacken som vi fotade vid i höstas för att gå en sväng och ta några nya bilder! Det var ju verkligen helt underbart fint där i oktober med alla färgglada löven och allt, så hoppas det är lika fint nu på vintern! :)


Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II
Bilder från oktober 2011.


Sen så är det också så att jag håller på att fixa lite smått med arkivet och kategorierna här på bloggen! Har bestämt mig för att göra det lättare för er att hitta bland alla inlägg. Om ni skrollar ner lite i menyn så ser ni att jag redan fixat i ordning arkivet med år och månader och sånt. Har också börjat med att organisera kategorierna lite, men det tar ett tag att fixa alla inlägg i rätt kategori, så det får vara lite rörigt ett tag! :)

Nu måste jag dra, vi ses! :)
Ida :)

Du råkar inte har VÄLDIGT tråkigt?

Om svaret är ja så skulle du vara BÄST i världen om du hade lust att göra en header till mig, hihi :)

du är så sjuk duktig på att fixa med design och sånt och jag är så sjukt dålig på det (använder bara paint, hehe)

Ja du ser ju hur sjukt ful min header är så om du har lust att vara snällast i världen så är det fritt fram :D

2012-01-29 @ 19:45:20
URL: http://idahahlin.blogg.se/
klara

ååh gud vilka fina bilder!! har en canon 600d jag också!



jag funderar på att köpa ett Canon EF 50/1.8 II till.



men måste fråga, är det redigerade bilder du har? och rekomenderar du det objektivet? blir det bra bilder, eller är det som kitobjektivet? Blir det bra om man tar närbilder med det? Vart rekomenderar du man ska knäppa med dett objektivet? och vad har du för läge när du knäpper ute och inne?

2012-01-29 @ 20:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback