Hearts of january

2012-01-31 | 19:53:38

Bilder från We♥It

Höll nästan på att glömma månadens inspirations bilder från We♥It, men här har ni några som jag samlat på mig den här månaden. Riktigt fina allihopa tycker jag, och man får en riktigt insprationskick av att se så fina bilder! :) Några av bilderna i kollaget kanske ni känner igen sen tidigare, för några av dom är mina egna. Ja, jag "gillar"/"hjärtar" (eller vad ni nu vill kalla det) mina egna bilder på We♥It, so what? :3

Om ni vill se fler bilder som jag inspireras av får ni jättegärna följa mig på We♥It! :) Klicka bara på någon av länkarna i det här inlägget eller klicka på widgeten i menyn för att kommer till min sida!

Ha en bra kväll!
Mickis

Kan du inte skaffa tumblr lilla Esse? :D



Du är duktig, bara så att du vet!



:)



Kram Mickis!

2012-02-08 @ 09:50:53
URL: http://astrangethingcalledlove.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback