Ett ganska misslyckat försök till att göra cupcakes

2012-01-27 | 21:18:41

Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Har kämpat hela dagen med dom här fulingarna. Ni ska bara veta hur mycket jag svurit åt dom, hur mycket jag hatat dom! Allt gick bara så fel när jag skulle baka dom! Och den där frostingen ska vi inte ens tala om... Måste ha gjort om den några tusentals gånger känns det som, innan den ens var fast nog att kunna spritsas ut. Ändå blev dom inte som jag hade tänkt mig. Hade egentligen planerat att ha chokladmuffins med super mycket ljusblå frosting på, men som ni ser: det hela gick ju åt pipsvängen. Hade ju tänkt ha mina super fina formar som jag fick i födelsedagspresent tillsammans med några super fina cupcakes... Nej men vadå höga krav? Men aja, dom blev i alla fall goda, och det är väl insidan som räknas, är det inte så? :)

Är så deprimerad över mina cupcakes så att jag helst av allt bara skulle vilja krypa upp i något hörn i soffan och tröst äta en påse ostbågar. Eller nåt sånt. Okej, så psyko är jag inte, men nästan... Är i alla fall på tok för mätt för det, så istället tar jag min Harry Potter bok och lägger mig i sängen och läser!

Hoppas ni har haft en bra fredagskväll i alla fall! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback