Var det någon som sa sportlov?

2012-02-17 | 15:18:35

Blåa snören + blåa byxor, det är grejer det, haha! :)

Hej på er!
Har ni lika härligt väder som vi i Katrineholm har? För här lyser nämnligen solen och det är endast -1° ute! Riktigt härligt, nästan sommarvärme ju! :) Eller nåt sånt...

Nej men idag gick jag till skolan för första gången på ca. tre dagar. Inte så där jättekul att vara sjuk nästan hela veckan, men som tur var så missade jag inte så mycket skolarbete med tanke på att det var friluftsdagar och annat kul som stod på schemat medans jag var hemma. Hade i alla fall SO-prov idag och det gick super bra! För er som ville veta tänkte jag... :)

Och nu har vi en hel veckas lov framför oss! Hur himla skönt som helst! Tror att sportlovet kommer bli toppen bra! :) Inleder med en dag i Stockholm tillsammans med min farbror i morgon. Kommer bli super roligt! Men förutom det har jag inte så där jättemycket planerat för lovet, förutom massa fotbollsträningar och några fina vänner som jag ska träffa! :) Så ja, detta blir nog ett kanon bra lov!

Ha en super skön fredag allihopa! :D
amanda (foto)

snygg bild! allt bra? :)

2012-02-17 @ 17:29:34
URL: http://amandasfoto.blogg.se/
Pia - Smilinggirls!

Vilka balla skosnören! :D

2012-02-18 @ 12:50:51
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback