Tillsammans med Maja

2012-02-19 | 21:33:41




Den här trevliga tjejen har jag varit hos idag! Tanken var att vi skulle fota i allén, men när vi riggat upp kameran och stativet och allt så börjar det snöa och blåsa så in i hellskotta! Det tog bara några minuter innan vi bestämde oss för att gå in igen. Vi tog några bilder inne istället, haha! ;) Vi hann också med att fika och titta på en halv film (innan den dampade och inte funkade längre, haha). Så ja, en trevlig dag sådär! :)

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. Det går bara massa skit på tv, så jag stannar väl här ett tag innan jag tillslut går och lägger mig och läser Harry Potter, haha! :3
Ha det bra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback