Lördagsmorgon

2012-02-25 | 10:13:39


Godmorgon på er! Just nu sitter jag i bilen på väg till Norrköping. Där blir det förhoppningsvis lite shopping. Det som står högst upp på inköpslistan är en jeansjacka, så jag hoppas på att hitta någon som jag gillar. :) Lager 157 har ju precis öppnat i Norrköping, så vem vet, det kanske blir en liten titt där inne också? ;) Som ni kanske förstår så blir det inte så mycket uppdatering under dagen, men när jag kommer hem så ska jag visa vad jag fått tag på. Om jag hittar någonting vill säga, men det hoppas vi på! :) Hoppas att ni får en toppen lördag, så ses vi sen!
sofiiaa♥

gullig tjej ;)

2012-02-25 @ 12:24:56
URL: http://photobyysofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback