Kassettband

2012-02-01 | 15:14:46

Titta vilken snygging som trillade ner i brevlådan tidigare idag! Sen jag tappade min mobil i golvet för någon månad sen (och hela glaset sprack) så bestämde jag mig för att köpa ett skal som i alla fall skyddar den lite mer! :) Det knepiga med det här var ju att det finns nästan inga fina silikon skal till HTC Sensation. Vart jag än letade så hittade jag bara massor med tråkiga och en färgade. Köpte ett vanligt vitt skal först, men det passade inte alls... Så ja, när jag hittade det här blev jag super glad! :)

Tänk vad tufft det kommer se ut sen när man lyssnar på musik från mobilen. Som om man skulle koppla in hörlurarna rätt in i ett kassettband fullproppat med massa goa låtar! Awesome ju! :)

Har beställt ännu ett paket som troligtvis (och förhoppningsvis) kommer på fredag, men ni får inte veta vad det är förän jag fått det, hoho! :3
Alexandra- PonnyNissar

Gash, vad duktig du är på att fota :O

2012-02-01 @ 20:19:00
URL: http://ponnynissar.blogg.se/
Anonym

Guuuud vilken fin blogg du har! :o

2012-02-03 @ 12:49:59
URL: http://tinanj.se
Anonym

Vet du om det finns det till alla HTC? :)

Tacksam för svaar.

2012-03-14 @ 09:58:49
Anonym

Vart har du köpt det någonstans? Känner precis som du, jag har oxå en HTC sensation men hittar aldrig något snyggt skal. Men blev helt kär i detta.

Svar: Det var ett tag sen jag köpte det, men om jag minns rätt så var det på http://fyndiq.se :) Ja, eller hur, så himla tråkigt när det finns så många fina skal till t.ex iPhone, men knappt några till våra mobiler...
Esmeralda Edenberg

2012-07-08 @ 22:20:08
Anonym

Ja precis, det finns typ över 500 olika till iPhone. Men till HTC sensation finns det inte mer än 100 :( men aja det är väl priset för att ha världens bästa mobil

2012-07-09 @ 12:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback