Första februari

2012-02-01 | 13:06:38

Bild på halva jag idag.

Hej på er! Redan februari månad, jisses vad tiden går fort alltså! Sitter i alla fall här hemma och mår inte så där jättebra om jag ska vara ärlig. Hade så sjukt himla ont i magen imorse och mådde illa och kände mig snurrig, så jag kände att jag inte skulle kunna klara av en hel dag i skolan. Alltså så stannade jag hemma idag. Mår lite bättre nu, men är fortfarande hängig och magontet vill inte riktigt ge sig. Men det är väl sånt man får ta lite då och då.

När man är hemma och är sjuk så finns det nästan ingen bättre sysselsättning än att ligga och dega i soffan framför massor med filmer. Så det ska jag fortsätta med nu, så vi hörs senare! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback