För det var du som fick min fallskärm att vecklas ut

2012-02-11 | 16:47:04


Hej på er! Sjukt skönt med helg, tycker ni inte? Det är riktigt gött att sitta och lyssna på fina Timbuktu på högsta volym och käka godis och egentligen inte ha någonting för sig! Någonting som är mindre härligt är att jag har gått och blivit förkyld... Alltså jag hinner inte med denna snoriga näsa, varför just nu? Får verkligen hoppas att jag blir bättre tills i morgon när vi har tema träning. 

Men nu ska jag faktiskt förflytta mig från en fyrkantig skärm till en annan, för det sänds fin fotboll på tv och det kan man ju inte gå miste om! :) 

En sjukt soft lördag helt enkelt! :)

Vad har ni för er idag? :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback