En söndag

2012-02-12 | 19:49:16


Detta är vad som har underhållit mig idag: en fin film och en skål med chokladpudding. Fast om man ska vara riktigt ärlig så är bilden på chokladpuddingen faktiskt från igår, ehehe... Den tog slut då, så jag har faktiskt käkat glass istället. För er som ville veta... :3

Även fast jag var förkyld igår och fortfarande är det idag så var jag faktiskt och tränade förut. Kanske inte det bästa man kan göra när det känns som att huvudet är överfullt med snor, men är det tema träning så är det. Temat idag var nickar, så det blev ju inte bättre av det för mit stackars huvud! Så nu känns det som om det ska sprängas varje gång jag reser mig upp. Huvudet alltså. Inte bra, inte alls bra. Får hoppas att jag blir frisk tills imorn, eller i alla fall friskare. Vill verkligen inte missa musikalen som vi ska se med skolan imorgon. Massor av mina kompisar är med i den, och sista föreställningen är imorn. Så som sagt, vill bli bättre tills imorgon!

Nu ska jag hämta mig en Alvedon, krypa upp i soffan iförd min Ziperall och titta på Ove Sundbergs egna program Kontoret! Goodbye! :3
Amanda - FOTO

sv; Aha okej. Då tror jag inte vi har mött er ;)

2012-02-12 @ 21:19:26
URL: http://amandafoton.blogg.se/
Amanda - FOTO

sv; Hihi ja, man blir så sugen på att själv åka utomlands då? :)

2012-02-12 @ 21:38:33
URL: http://amandafoton.blogg.se/
Emmy (whitesnowman)

Är det ett litet geléhallon på? :D (jag vet jag lägger märke till de viktigaste sakerna på hela inlägget)

2012-02-12 @ 22:34:27
URL: http://eeemmylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback