Copa Mundial

2012-02-27 | 15:31:04


Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Hej på er era små klyftpotatisar! :)
Idag är det en bra dag! Fick reda på den goda nyheten att jag och två andra från mitt lag har gått vidare till nästa uttagning av Sörmlandslaget i fotboll! Det är 30 stycken som blivit uttagna, alltså är vi några av dom trettio bästa i våran ålder! Åh vad glad jag är, trodde aldrig att jag skulle gå vidare! Det är ju många fler steg kvar innan det riktiga Sörmlandslaget ska tas ut, men att vara utvald till en av dom trettio bästa är ändå någonting man kan vara stolt över tycker jag! :) Så den 11 mars åker vi iväg på en träningsdag tillsammans med dom andra 30 som blivit uttagna och efter det får man se hur långt man tar sig vidare sen. Är sjukt taggad, ska verkligen bli super roligt! :D

Så bara för att fira det här lite grand så tänkte jag inviga mina nya fotbollsskor på dagens träning! Egentligen är det precis likadana skor som jag hade innan. Dom har tyvärr blivit lite nergångna (som ni kanske ser på bilderna) men jag tycker om dom så himla mycket ändå, så då köpte jag likadana fast nya, haha! :) Gud vad slitna skorna har blivit på bara ett år! Ni ser ju vilken skillnad det är på skorna, mina gamla har ju alldeles gula sulor jämfört med dom andra, haha! I vilket fall som helst så måste dom här Copa Mundial skorna vara dom skönaste och bästa fotbollsskorna någonsin! :)

Nu måste jag packa träningsväskan och sånt, så vi ses sen! :)
Åh jag är så glaaaad, haha! :')
Amanda - FOTO

sv; Hahah, tur det ;) Hur länge har du haft? :)

2012-02-27 @ 21:52:30
URL: http://amandafoton.blogg.se/
Becka [fotoblogg]

Så grymt fin header! :D

Eftersom du är intresserad av foto kanske du är intresserad av min fotoblogg full med coola, vackra & bra bilder!

Kolla in & kommentera vad du tycker om bilderna =)

Gillar du bilderna - följ bloggen! :D

Kram

2012-02-28 @ 19:03:31
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Sandra

fina skor!

2012-02-28 @ 20:11:02
URL: http://sandrahaddad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback