Årets första cykeltur

2012-02-26 | 17:12:32

HTC Sansation

Gud vilken härlig dag det har varit! Solen har strålat och det har blåsit sådär lagom mysigt! :] Om det bara hade barit lite varmara ute skulle man nog kunna kalla detta för vår! Riktigt härligt om ni frågar mig!

Och när det nästan är vår så måste man ju ut på årets första cykeltur! Gud så skönt att bara rulla fram på sin nya cykel! Hade tyvärr inte kameran med mig så att jag kunde föreviga detta på ett snyggare sätt, men jag laddar upp två mobilbilder i alla fall! :)

Hur har ni det där ni bor? Har ni också sånt här härligt väder? :)

Idag har jag förövrigt varit med Fanny och Isabelle och kollat på fotbollscup. Jag kom hem för ungefär en timme sedan, och kom nyss på att jag har värsta långa spanska texten som jag måste översätta tills nästa vecka! Idag är det alltså sista dagen på sportlovet... Sjukt sorgligt, det har gått alldeles för snabbt! Jag är inte sådär jättetaggad inför skolan precis. Men man får väl se det positivt, för snart är det ju faktiskt påsklov! :D

Nej men som sagt, ska väl sätta igång med spanskan så jag får det klart någon gång.
Adios amigos!
Julia Hill

Måste bara säga att din blogg är så himla bra! Du tar superbra bilder! Och jag är också en stor harry potter nörd, halsduken som du visade i ett tidigare inlägg var verkligen supercool! :D

2012-02-27 @ 09:31:04
URL: http://juliasmagazine.blogg.se/
p h o t o g r a p h y b y siri

åh vad härligt att cykla igen! :D

och tusen tack, jaa tror faktiskt att någon del av en indiana jones film spelades in i närheten haha :)

2012-02-27 @ 19:25:48
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback