Två dagar kvar

2012-08-05 | 19:28:38
Canon EOS 600D | Tokina AT-X Pro 11-16/2.8
Ni vet såna där bilder som är så himla fina men som man själv aldrig riktigt får till? Det här är precis en sån typ av bild ↑.

Hej på er! 
Idag har det packats för fullt här hemma! För på tisdag, om bara två dagar, så flaxar vi över till England! Vi kommer bo i Brighton, en stad som ligger precis vid kusten. Shoppa, bila längst kusten, besöka Isle of Wight är bara några få av dom saker vi kommer hitta på under en veckas tid. Sen så ska vi ju dessutom titta på OS! Vi har biljetter till dam- och herrfinalen i fotboll! Kommer bli så sjukt himla fett! Snacka om att jag är galet toktaggad inför veckan i England!! :D

Så som sagt, idag har vi börjat fylla på resväskorna.
Även fast Sverige åkte ut i kvartsfinalen så kommer vi såklart klä på oss alla Sverige kläder vi har! Kameran är en ganska självklar kanditat till handbagaget, kommer fota som en tok, haha! :]

Om man kan få gnälla lite också så har jag fortfarande inte blivit helt frisk. Går in på min tredje vecka nu, så himla jobbigt att vara sjuk och inte orka göra någonting! Eller ja, sjuksjuk är jag väl inte precis, men huuvudet värker och hostar gör jag också. Pappa och brorsan går på pencilin båda två och mamma är också lite små krasslig. Vad är det för skit vi har åkt på egentligen?! 

Aja, glada är vi för det, för om två dagar draaaaaar vi! :D
Tilda

Åh, när jag vi var i England för några veckor sedan så åkte vi till Brighton en dag. :3

2012-08-05 @ 21:13:15
URL: http://ponnikanin.blogg.se
Becka [fotoblogg]

Åh vad kul! & jättefin bild också :D

Svar: Ja, det ska verkligen bli grymt kul! :D Haha, tack sa du ha! :)
Esmeralda Edenberg

2012-08-06 @ 11:40:08
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback