Sjuk fyrbenting

2012-08-15 | 19:56:00
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II | En arkivbild på en blöt Benson som jag inte har visat förut.

Någon mer som har varit på semester är Benson. Eller ja, det kanske inte har varit så mycket till semester, men han har i alla fall varit tvungen att bo på hundpensionat medan vi var i England. Han har varit på samma ställe förut, så han trivs ganska bra där och det är himla skönt! :)

Men idag när vi skulle hämta honom fick vi reda på att han blev sjuk för tre dagar sen. Han är dålig i magen, har diaré och äter inte så mycket. Lilla gubben... ♥ Så nu får han små portioner av kokt fisk, kokt köttfärs, pasta och annat mumsigt och bra för magen. Det är förhoppningsvis inget allvarligt, men det är ju aldrig roligt när dom älskade fyrbenta mår dåligt... Men det går åt rätt håll i alla fall! :)

För övrigt så kom jag hem från min första fotbollsträning på nästan en hel månad. Jag har inte tränat sen Gothia Cup på grund av att jag har varit sjuk och utomlands och så. Men nu är ju igång igen, och vi inledde det hela med vääääärsta konditionspasset! Så äckligt jobbigt, men det behövde jag verkligen! Min kondition ligger liksom i botten efter alla dessa veckor, hehe... :]

Nu ska jag redigera bilder från England och sen ska jag försöka ladda upp dom åt er senare ikväll. :)
Ha det gött!
  
Becka [fotoblogg]

Åh, krya på hunden!

2012-08-15 @ 22:14:31
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback