Silvermedalj

2012-08-25 | 18:04:28
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

För andra året i rad spelade vi idag DM-final i fotboll. Vi mötte Eskilstuna United och vi förlorade med bara  3 minuters mariginal... Himla surt faktiskt, men ska jag vara ärlig så var dom riktigt duktiga, även fast vi kämpade på som in i hellskotta ända in i slutet! Ett silver är inte fy skam det heller, jag menar vi är ju liksom näst bäst i Södermanland i våran ålder. Så det är klart att man inte klagar! :) För andra året i rad tog vi alltså silver i DM. Silvermedaljssamlingen fortsätter att byggas på (måste ju bara påpeka att dom två på bilden inte är dom ända dårå, hehe... ;])!

Nu är jag faktiskt grymt taggad tills nästa lördag då vi ska spela våran sista match i grundserien! Vi är redan klara för A-slutspel där, men det skulle sitta riktigt skönt att vinna sista matchen på hemmaplan dessutom! ;)

Nu ska jag alldeles strax käka grillat och sedan ska jag iväg till affären några meter bort för att köpa lördagsgodis, hehe! :3
November

åh jag bor i eskilstuna haha :)
grattis till andraplatsen! :)

2012-08-25 @ 20:46:44
URL: http://thoughtsofnovember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback