Seg i kolan

2012-08-18 | 17:17:00
Canon EOS 600D | Canon Ef 50/1.8 II | Skönheten själv, eller nåt sånt...

Tjingeling på er!
Idag spelade jag min första fotbollsmatch sen vi var på Gothia Cup för ungefär 4 veckor sedan. Och jag måste faktiskt säga att vi var så sjukt himla bra idag! Vi slog Hällbybrunn med 6-0 och vi ägde på planen! Som våran tränare sa efter matchen: det ver första gången på länge som vi spelade riktigt DFK-spel! As bra jobbat brudar! :)

Men det var riktigt tungt att spela, för jag tror bestämt att det är någon ny pollen skit som blommar just nu. Hela jag är alldeles jätteseg - min näsa rinner, halsen gör ont och jag får liksom kämpa för att orka hålla upp ögonlocken. Antingen är det som sagt min äckliga pollenallergi eller så har jag åkt på en förkylning... igen... Jag har varit sjukt heeeeela sommaren! Jag kommer seriöst inte ihåg senaste gången jag var frisk på riktigt! Åh vad trött jag blir på detta...

Så ja, idag kommer jag nog inte orka göra något annat än lulla runt här hemma. Kanske tar jag och hyr någon film eller sätter mig och redigerar bilder eller så. Vi får se vad som hittas på helt enkelt!

Vad har ni för er idag? :)
 
Frida

Åh vad jobbigt att du blir/varit sjuk så mycket nu på sommaren .. :/
Jag har iaf ägnat dagen åt stallet och nu tänkte jag fixa lite designbeställningar och redigera bilder! Krya på dig! :)

Svar: Ja, så himla surt att vara sjuk på sommarlovet dessutom så att man inte kan göra allt det som man hade tänkt att göra! Låter som en mysig dag! :)
Esmeralda Edenberg

2012-08-18 @ 18:15:34
URL: http://fridazlindqvist.blogg.se
Alma

Typ som mig då... Har haft problem med magkatarr stora delar av lovet och mått illa mycket, menmen, life goes on. Jag ska ge mig fan på att klara denna skiten!

Svar: Så himla jobbigt att såna skit saker ska sätta stopp för massor! Men som du säger, men överlever väl, även fast det är så surt...
Esmeralda Edenberg

2012-08-18 @ 19:31:33
URL: http://photoab.blogg.se/
Petronella

Härliga bilder! Håller tummarna med dig att du inte håller på att bli sjuk.. Känner mig också alldeles trött och snorig, hoppas hoppas att det bara är min vanliga allergi! ;) Vart kan man hitta den uuuurcoola muggen förresten? :D

Svar: Haha, tack ska du ha! ;) Och tack detsamma får man väl säga också, vill verkligen inte att folk ska gå runt och vara sjuka, allt blir så himla mycket tristare då, haha! :) Är du också pollenallergiker?
Muggen köpte jag i en liten butik i England när jag var där förra veckan, men den ska nog gå och få tag på här i Sverige också! :) Googla så kanske du hittar någon att beställa ifall du skulle vara sugen! Ska jag vara ärlig så är det den vackraste muggen jag någonsin ägt, haha! :3
Esmeralda Edenberg

2012-08-18 @ 21:42:56
URL: http://Taggibaken.blogg.se
Alice & Nora

SV: Alltid mysigt!

2012-08-20 @ 16:10:02
URL: http://alicenora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback