När tiden inte räcker till

2012-08-29 | 19:30:03
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II | Arkivbild

Tjena hej!
Nu har det ekat tomt här ett tag igen, men jag har liksom ingenting speciellt att blogga om nu för tiden. Jag tror nog inte att ni tycker att det är speciellt interessant att läsa vad alla mina lektioner i skolan går ut på, haha... ;) Så just nu har jag alltså lite bloggtorka. Jag hinner inte fotografera speciellt mycket heller, eftersom att vi går i skolan så himla länge nu för tiden och när man väl kommer hem så tas tiden upp av antingen läxor eller träning. Eller så är man helt enkelt bara för trött. Livet är hårt ibland och då räcker tiden inte riktigt till. ;) Men precis som jag skrev för några dagar sen så ska jag göra allt för att försöka slänga in något inlägg så ofta som möjligt och jag hoppas verkligen att ni stannar kvar och håller utkik! :)

Nu hade jag tänkt att läsa några bloggar innan jag intar soffan och ett avsnitt av Robinson! 
Ha det bra! :)


Miinabrun

Jättefin bild!

2012-08-29 @ 20:07:32
URL: http://miinabrun.blogg.se
emma

Åh så fin!

2012-09-02 @ 17:39:29
URL: http://photoandinspiration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback