Fredagslooken och lite annat tjat

2012-08-24 | 17:08:45
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II | Stickad tröja - BH's i England | Jeans - Gina Tricot | Converse - Office i England.

Tjenare tjenare! 
Äntligen fredag! Det ska verkligen bli skönt med helg, jag är helt slut efter dom här tre första dagarna i skolan, haha! Idag gjorde vi dessutom ett av dom nationella proven i engelska från förra året, bara för att kolla hur vi ligger till och så. Det gick faktiskt mycket bättre än vad jag hade väntat mig! Ifall det är ungefär samma svårighetsgrad på dom nationella proven i år som det var förra året så ska det nog inte bli några problem! :)

Jag har också hunnit med en visit på vårdcentralen idag. Det visade sig att min förkylning som jag har haft hela sommaren egentligen är gräsallergi. Jag är ju allergisk mot pollen sen innan, men nu har jag tål jag tydligen inte gräs heller. Inte precis det man vill höra när man tillbringar det mesta av sin tid på en fotbollsplan... Men jag antar att det bara är att proppa i sig pollenmedicin och köra på ändå. Nu vet jag ju i alla fall att det inte är någon fara att träna fast jag mår som jag mår! :)

Oooooooch sist men inte minst så tänkte jag bara berätta att det är just det där (bilden ovanför ↑) som jag har på mig idag. Ifall ni inte redan hade klurat ut det tänkte jag! :)

Vi hörs! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback