Egenodlade tomater

2012-08-02 | 14:44:12

Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

I början av sommaren så planterade jag två stycken tomatplantor på min egna balkong. Röda och gula körsbärstomater, mina favoriter! Idag när jag skulle gå ut och vattna dom såg jag att två av dom gula tomaterna hade mognat (säger man verkligen mognat, haha?)! Dom var riiiiktigt goda kan jag tala om! :) Känns bra när man har odlat dom själv och allt - så ekologiskt dom det kan bli liksom!

Detta måste ju ge liiiite vuxenpoäng eller nåt, haha? :]
Vilma

Din header! Wow! Det är superkul att odla ;) Mina tomater blommar för fullt, några har redan blivit små tomater :)

2012-08-02 @ 22:40:03
URL: http://alderheim.blogg.se
Olivia

Roligt att odla själv. :) Jag odlade egna tomater förra sommaren men det var chokladtomater tror jag de hette.

2012-08-03 @ 10:12:50
URL: http://olifra.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback