Bloggtorka och hundpromenader

2012-08-21 | 13:48:25
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Hej på er!
Nu har bloggen stått tom under några dagar. Jag har helt enkelt inte haft något speciellt att berätta om sådär och så blir det ju ibland. Men nu tänkte jag i alla fall flika in med ett litet inlägg, mest för att jag inte har någonting annat för mig. :)

Alldeles nyss var jag ute med finaste hunden. Som ni kanske kommer ihåg så blev han sjuk för ungefär en veckan sedan och han har inte blivit riktigt frisk än. Han är på bättringsvägen, helt klart, men han vill fortfarande inte äta och dricka särskilt mycket. Istället för diaré som han hade förut så vill ingenting komma ut ur den där lilla magen nu för tiden. Men som sagt så går det åt rätt håll, och jag hoppas verkligen att han blir bra snart! ♥

Idag är det för övrigt sista dagen på sommarlovet. Usch vad sorgligt det där kändes att erkänna, men så är det. Det har gått så himla snabbt alltihopa! Hade i alla fall tänkt ta och träffa några idag för att avsluta sommarlovet på ett bra sätt, men det ser ut som om alla trevliga håller till på annat håll idag... Vi får se hur det blir framåt eftermiddagen och kvällen... :)

Ha det bra så hörs vi! :)
Malin

Fin bild!!! :)

2012-08-21 @ 17:55:47
URL: http://summershadow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback