Back on track

2012-08-14 | 22:10:10
Canon EOS 600D | Tokina AT-X Pro 11-16/2.8 | Fett cool tjej på planet från England.

Så där ja, nu har vi landat och är på plats hemma i Katrineholm! Veckan i England har varit sjukt bra och vi har upplevt så himla mycket! Härligt folk, häftiga landskap, shopping, OS-finaler på Wembley och massa mer som verkligen blir minnen för livet! Grymt bra dagar helt enkelt! :D

Har massor att berätta och närmare 3000 bilder att redigera, så ni kan ju räkna med att ni kommer få massor av inlägg! :) Hade tänkt ladda upp bilderna i 7 olika delar, en del för varje dag som vi var där. Ska inte bomba er med jättemånga bilder, utan jag håller mig till mina favoriter här på bloggen så kommer resten upp på min facebook sen. Funderar på att kanske göra en vlogg om det jag köpte i England också, vad tycker ni om det? :)

Jag är så sjukt himla trött efter en hel vecka med full fart och lite sömn, så jag ska kolla igenom några av dom 400 inläggen jag har att läsa på Bloglovin och sen tänker jag borsta tänderna och gå och lägga mig!
Första delen med bilder kommer i morgon! :)

Ha det fint!
Frida

Ja, videoblogg! :D

2012-08-15 @ 16:40:42
URL: http://fridazlindqvist.blogg.se
♥ P h o t o g r a p h y

Söt bild! Du är sjukt duktig på att fotografera!

Svar: Haha men åh, tack ska du ha! :')
Esmeralda Edenberg

2012-08-15 @ 19:35:29
URL: http://feliciasvanberg.blogg.se
Felicia

en vlogg vill vi ha :D

2012-08-16 @ 11:06:27
URL: http://feliciaasj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback