Innebandy cup

2012-04-22 | 20:48:35







Canon EOS 600D | Tamron AF 70-300/4-5.6 SP Di VC USD | Canon EF 50/1.8 II

Här är några halvdana bilder med lite halvdan redigering från innebandy cupen som min bror spelade i helgen. Killarna i KIB P99/00 var verkligen super duktiga! Dom lyckades komma ända till B-semifinal, men där förlorade dom med 5-4. Dom låg under med 4-0 men lyckades som sagt jobba sig upp till en förlust med 5-4, vilket är helt sjukt grymt! Gud vad bra dom kämpade! Det är alltid roligt att kolla på innebandy, särskilt när det är så spännande matcher och när grabbarna är så duktiga! :)

Det jobbigaste med den här helgen har varit alla bilresor. Från fredags till idag har vi bilat mellan Katrineholm och Västerås (ca. 10 mil) plus att vi var iväg till Nyköping för min träningsmatch igår också. Sammanlagt har vi åkt 80 mil den här helgen, vilket skulle räcka hela vägen till Tyskland! Jag som hatar att åka bil, gud vad vi har åkt! Men det var det värt, helt klart! :) 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback