Water for Elephants

2011-09-18 | 16:56:38



Ganska så seg dag. Har inte gjort nånting egentligen. Lyckades i alla fall peta in filmen som har samma namn som rubriken i dvd-spelaren för att titta på den. Riktigt bra film, men så sjukt sorglig. Vill egentligen inte erkänna det här, men jag tror jag börjar tycka om Robert Pattinson lite efter den här filmen. Men egentligen är det ju Jacob Jankowski (Pattinsons karaktär) jag tycker om och inte Robert, så då är det inte lika illa. ;) 
Så om ni inte ha sett den här filmen, gör det! 

Imorse satt vi och kollade på några filmer som farfar spelat in när han var i Thailand i vintras.
I hela 2 månader var dom i det underbara landet, kan ni fatta hur skönt det borde vara att va pensionär och ha hur mycket tid som helst? Man längtar ju tillbaka en massor när man såg hur fint dom hade det. Snart två år sen vi var där sist, och jag hoppas verkligen vi kan åka dit snart igen! Thailand måste nog vara en av dom underbaraste platserna på jorden! ♥

Aja, eftersom jag inte har någo annat för mig tänkte jag sätta igång att redigera lite bilder. Eller nåt sånt. Vi får helt enkelt se hur det blir! ;)
Ciao!

CJ

Så fin film!

2011-09-20 @ 18:24:58
URL: http://cjs.blogg.se/
Diman Dilir

han e såå snygg!

2012-05-19 @ 16:36:23
URL: http://dimandilir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback