Nu gäller det!

2011-09-28 | 15:39:00

Finspång cup 2010. ♥

This is it. Om vi vinner dagens match mot Dunkers så har vi chans att vinna hela serien. Så idag är det liksom vinst som gäller, inget annat. Vinna eller försvinna. Så är det! Gud vad vi ska kötta idag, eller hur tjejer?! :D
Matchen spelas på konstgräsplanen. Hatar att spela på konstgräs, naturgräs är hundra gånger bättre! ♥ Men aja, bara vi kör vårat spel och kämpar lika mycket som vanligt (och ännu mer), så tar vi dom!
Så nu jäklar DFK!! :D

Ska snart äta, och sen ska jag packa väskan för att dra ner till Backavallen. Om jag orkar och om jag fortfarande är vid liv efter matchen så kanske jag bloggar då och skriver hur det gick. Så antingen hörs vi ikväll eller imorn!
So long!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback