Min söta hund

2011-09-16 | 16:17:04



Ledsen för den sega uppdateringen. Men den här veckan har varit allt annat än lugn! Har nästan inte haft en lugn stund på hela veckan, med skolcup, träningar, friluftsdagar med mera, och därför har jag inte haft tid att blogga. Men nu är det äntligen fredag, och den lilla bloggtorkan gottgör jag med några dags färska bilder på min fina hund! ♥ Bilderna kanske inte har det perfekta ljuset eller är speciellt skarpa, men jag tycker dom finner sin charm ändå. Min hund är så otroligt underbar. ♥ Man förstår inte hur fin och go han är förän man lär känna honom på riktigt. Älskade vännen! 

Hade i alla fall tänkt lägga ut nån outfit bild sen också. Sen vid kl. 17 någon gång så börjar ju Greys Anatomy, vilket man absolut inte får missa! Sen ikväll blir det taco paj och chips och cola och allt sånt där. Härligt med fredag! Sen så är vi ju lediga på måndag också, vilket betyder att helgen blir en dag längre! Göööööött! ♥

Som sagt, laddar upp en outfit bild sen också! :)
Hej med er!

Johanna

Vilken söt hund :D

2011-09-17 @ 14:36:10
URL: http://fotonbyjohanna.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback