Från min vattenkran

2011-09-09 | 18:33:25



Canon EOS 600D | Tamron Objektiv Af 90/2,8 SP DI Macro 1:1

Härligt med fredag! Den här skoldagen gick riktigt fort, särskilt när vi fick sluta tidigare från idrotten och vi kunde cykla hem redan vid halv två!

Så när jag kom hem bestämde jag mig för att fota vattendroppar! Det var ett tag sen nu kände jag, så jag plockade fram kameran och stativet och satte mig i köket framför vattenkranen! Men den här gången blev bilderna inte så jättelyckade. Lite besviken faktiskt, men jag fick i alla fall tre ganska så bra bilder jag kunde förgylla inlägget med idag, haha! ;)

Nu luktar det som om ugnspannkakan håller på att bli färdig där nere i köket, och jag börjar bli grymt hungrig! Så jag tar väl och pallrar mig neråt!
Hej så länge!

anonym

tja! jag har undrat länge nu hur man gör när man tar kort på vattendroppar... hur gör du? skulle vara kul att lära sig lite, har du kanske några tips? :) (för dina bilder är ju liksom så fina!)

2011-09-09 @ 21:00:44
Mathilda

sv; Jag vet inte :S dom andra är ganska billiga just nu, men jag vet inte vad jag vill ha ... ;)



Hare <3

2011-09-10 @ 19:16:00
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback