Egentligen så är han ju ganska fin...

2011-09-17 | 19:24:29



Har aldrig fattat hur fin Harry Potter/Daniel Radcliffe egentligen är. Titta bara! ♥
Det är egentligen sjukt hur man kan älska en person, en karaktär, en film, en bok så mycket som jag älskar Harry Potter! Man blir ju hur lycklig som helst bara man tänker på allt som man varit med om när man läst böckerna och sett filmerna! Det är som att man känner karaktärerna utan och innan, som om dom vore verkliga. Låter helt sjukt säkert, men jag är på riktigt helt galet kär i Harry Potter! ♥

Felicia

Hihi och jag ska gifta mig med ron så desåå !! :) ♥

2011-09-17 @ 20:05:16
URL: http://feliciaasj.blogg.se/
Clara

Haha, så är det för mig också ^^

Känner exakt likadant!

2011-10-24 @ 18:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback