Dagen då det 1000:e inlägget kom...

2011-09-17 | 17:22:50


Jajamänsan, då var det här! Det 1000:e inlägget! Hade ju egentligen lovat er en videoblogg för att hylla denna milstolpe, och jag jag höll faktiskt på med en. Tills jag hörde min röst på filmen och det lät som skit, så jag bangade ur, haha! Så feg är jag alltså, hehe... :3 Men någon dag, någon gång... Då ska ni få den. Den efterlängtade videobloggen, mahha! Men så länge bjuder jag er på en riktigt höjdar bild istället, haha! :D 

Så grattis fina bloggen till ditt 1000:e inlägg!! :D
Kom på att det är ju den 17 september idag. Alltså bara fyra månader kvar tills jag fyller femton! Så bloggens tusende-inläggs-dagen kunde väl inte firats på en bättre dag, haha! ;)

Sen så har jag ju faktiskt bakat cupcakes också, dagen till ära. Så bilder och recept på dom kommer upp här lite senare, så helt tomhänta går ni ju inte! ;)

Kanske inte det roligaste inlägget man hade förväntat sig för att vara det 1000:e, men så här får det bli!
Hoppas ni har en fortsatt bra lördag, för det ska jag ha! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback