Blommor, blader, knoppar och sånt.

2011-09-02 | 16:47:04





Canon EOS 600D | Tamron Objektiv Af 90/2,8 SP DI Macro 1:1 | Manfrotto MODO 790B

Det känns som om det var ganska längesen jag laddade upp några foton här på bloggen, så här har ni några bilder jag fotade igår. :) Om ni inte redan har lagt märke till det, så har det tillkommit en del i kamerainfon under bilderna. Manfrotto MODO 790B, alltså mitt nya enbensstativ som jag nämnde igår! :) Provade att fota med det på skruvat igår, och än så länge är jag jättenöjd med det. ;)

Annars så är det väl bara en sån här vanlig fredag idag. Kort skoldag och allt sånt där. Sitter här och lyssnar på musik samtidigt som jag redigerar lite bilder. 

Har gått och blivit förkyld också... Har ont i halsen och nyser hela tiden. Asså jag orkar inte! Ska se till att bli frisk tills på söndag, måste kunna va med på matchen mot Vingåker! Får väl ladda med massa halstabletter och sånt så ska det nog släppa tillslut! :)

Har inte så mycket mer att säga just nu, men vi hörs! ;)

Maya

En fråga bara: Vad använder du för makro objektiv? :)

Håller på att kolla på ett som passar till min Panasonic.. men vet inte. ^

2012-04-15 @ 21:17:49
URL: http://Contrast.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback