10 saker ni kanske inte visste om mig

2011-09-19 | 21:21:05

1. Jag är grymt mörkrädd.
2. Jag saknar faktiskt stallet och ridningen lite. Men mest av allt saknar jag att rida på Max. Saknar honom så sjukt mycket. Har fortfarande inte fattat att han är borta...
3. Jag bryr mig inte så mycket om hur jag ser ut. Sminkar mig knappt, fixar nästan aldrig håret ordentligt. Jag vet att jag inte har det finaste utseendet, men det är liksom inget jag kan göra åt. Så varför slösa energi på att försöka se bättre ut, när man inte kan göra bättre ifrån sig än att vara sig själv?
4. När jag började spela fotboll när jag var liten så var jag vänsterfotad. När jag var 8 år gjorde jag uppehåll i ett år, och när jag sen började med fotbollen igen så blev jag högerfotad. Nu kan jag för det mesta köra med både höger och vänster.
5. Jag älskar tecknade filmer! Det är något bland det mysigaste som finns att kolla på! Helst sånna där riktigt tecknade filmer, som det bara fanns när man var liten.
6. När jag var mindre hade jag nästan bara killkompisar. Nu på senare år har jag glidit ifrån nästan allihop av dom, och jag har svårare för att ta kontakt med killar nu för tiden än vad jag hade då.
7. Jag tycker det är jättejobbigt att ta kontakt med någon man inte träffat på länge. Fråga mig inte varför, det bara är så.
8. Jag blir väldigt lätt avundsjuk på folk. Liksom på allt och ingenting.
9. Istället för att bita på naglarna som vissa gör, så biter jag på insidan av mina kinder.
10. En av mina högsta drömmar är att få gå på Hogwarts.

Josefin

Men du, du är faktiskt sjukt söt! :) verkligen! <3

2011-09-20 @ 00:12:36
URL: http://melonmint.blogg.se/
Mamma Nilla

Att vara sig själv är det bästa man kan göra och du gör ett riktigt bra jobb :) Du är underbar!! <3

2011-09-20 @ 15:01:07
geena

sluta snacka så snyggis!!! :D

2011-09-20 @ 17:22:00
URL: http://geenastaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback