En dag vid världens ena ände

2011-10-15 | 19:00:04




Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II | Tamron AF 70-300/4-5,6 SP DI VC USD

Fyra svartvita bilder från idag. Som rubriken lyder så har jag alltså varit i Flen den största delen av dagen. Och för er som inte visste det: Flen är världens ena ände och Valla är den andra.
I Flen så bjöds det på en sjukt spännande innebandy match spelad av lillebror och hans lag. KIB var grymt bra idag, gud vad fint dom spelade! Men slutresultatet blev tillslut åtta lika, efter en match med urkassa dommare och nåt ogiltigt mål här och där. KIB förtjänade verkligen vinsten, men dom var riktigt bra ändå och man ska inte vara missnöjd när man i alla fall får en poäng med sig hem! :) 

Innan matchen så åkte jag och pappa till en jättevacker ekbacke. Bara för det så kommer jag inte ihåg vad stället heter, men det var så sjukt fint med det fina vädret och alla gula ekar! Okej, ekarna var inte gula, det var det ju löven som var, haha... Men i alla fall så fotade jag massor med det nya objektivet där. Älskar det! Objektivet alltså. Vilket skärpedjup säger jag bara! ♥ Ska sätta igång och redigera bilderna nu tror jag, så laddar jag upp några sen! :)

Hejsvejs så länge!

Mamma Nilla

Gumman...det är ju bara kungens "sommarstuga" Stenhammar

;-D <3

2011-10-15 @ 19:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback