Me and a friend of mine

2011-10-09 | 11:48:39






Foto: Pontus Edenberg
Canon EOS 600D | Tamron AF 70-300/4-5,6 SP DI VC USD

Gick upp super tidigt imorse för att fota vid Djulö Allé. Hade egentligen tänkt fota soluppgången och dimman och allt, men det blev inte så mycket till soluppgång den här morgonen. Men hunden följde ju med, så istället passade pappa på att fota några bilder på oss två.

Hatar att jag aldrig blir bra på bild!
På varenda kort gör jag värsta minerna, haha! Plus att jag inte precis är som vackrast runt halv åtta på morgonen, haha... Såg nu att jag laddade upp tre nästan likadana bilder efter varandra. Eller ja, jag och Benson ser i alla fall nästan likadana ut på dom, haha! Men aja, så får det vara!

Benson blir så himla stressad när han kommer till nya miljöer och sånt. Det blir ju inte bättre av att stället kryllar av massor av morgonpigga hundägare och deras hundar, haha! Men jag tyckte att han skötte sig bra ändå. :)
Fina voffen! ♥

Och som sagt, ni får stå ut med att jag ser ut som jag gör, haha!
Har några fler bilder från alén som jag kanske laddar upp sen, men bara kanske, haha. :)
Ha det bra så länge!

Nilla Edenberg

Ni är jättefina <3

2011-10-09 @ 12:44:25
Linn Andersson :)

Så himla fina bilder, på er båda (:

2011-10-09 @ 15:25:10
URL: http://xpeeace.blogg.se/
Linafoto

Svar: Ja, det är jag som säger åt dem vad de ska göra. Om de inte har egna förslag då :) Från detta bröllopet styrde jag alla deras poser!

2011-10-09 @ 16:58:53
URL: http://linafoto.blogg.se/
Felicia- en fotoblogg om min vardag.

svar: Ingen orsak, sa bara sanningen! :)

2011-10-09 @ 21:37:52
URL: http://fillisfoto.blogg.se/
Emelie

Så vackra bilder! Underbara färger och ljus och, allt..

2011-10-10 @ 23:14:51
URL: http://essberg.blogg.se/
HANNA

Grymt fina bilder, älskar ljuset & hösten! (a)

Btw, ska vi kanske fota någon dag? :D

2011-10-13 @ 18:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback