Tre saker man kan underhålla sig med på en regnig tisdag

2011-10-18 | 19:06:24

♦1. Nörda The Sims 3 tills ögonen blir alldeles fyrkantiga. Roligast är det ju om man skapar massor med crazy familjer, som t.ex min fina Mauritz Gilbertsson som ni ser på bilden över. Visst är han bedårande va? ♥ Tyvärr så brann han upp när han utförde ett av sina experiment... När liemannen kom samlade han upp hans aska och slängde den i sopptunnan... May he rest in peace! ♥



♦2. Ta massor med svartvita och suddiga flumbilder med sin bror. Kan upplysa er om att jag upptäckte hans sanna identitiet idag.
Min bror är en gnu. En sjukt knäpp gnu.
Men ni måste ju erkänna att vi är ganska så söta ändå?


♦3. Titta på ett avsnitt från sin favoritserie. I mitt fall ett gammalt avsnitt av Greys Anatomy. ♥
Greys och en skål med nachochips... mmmm, ingenting slår det asså! Förutom en boxare som slåss jävligt hårt kanske (hahahaha, fattar ni?!)

Så ja, ifall ni gör dom här tre sakerna på en regnig tisdag så är eran trista, gråa och tråkiga dag räddad, woho!
Puss på er!

Mikaela Adolfsson

ESMERALDA EDENBERG VET DU HUR DUKTIG DU ÄR PÅ ATT FOTA KVINNA?! Du är fan bäst! Jag vill bli som du :)

2011-10-19 @ 21:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback