So beautiful under these neon lights

2011-10-11 | 18:49:52

Canon EOS 600D | Tamron AF 70-300/4-5,6 SP DI VC USD

Hoho, checka in dah awesome himmel som det bjöds på ikväll! As cool ju! Solen går ner jättefort nu för tiden! :( Och det blir ju bara mörkare och mörkare. Snart blir det ju typ kolsvart redan vid fyra!
Kul; mörkt när man går till skolan och mörkt när man kommer hem...

I vilket fall som helst så har dagen varit rätt soft ändå. Tisdag, vilket betyder att vi slutar 13:25. Sjukt skönt! Hade hoppats på att mitt objektiv skulle ligga i brevlådan när jag kom hem, men där var det tomt säg. Det kommer väl antagligen imorgon då, eftersom att det skickades i måndags. Om det inte kommer då så blir jag arg, okej?

Men sen så fick jag ju faktiskt min nya, stora säng levererad från IKEA idag också! Det ska bli sjukt härligt att slippa den där gamla, nersjunkna 90cm sängen och övergå till 120cm. Stor flicka, hoho! :3
Nej men riktigt gött ska det bli att gå och lägga sig ikväll i alla fall, haha! ♥

Men innan dess så måste man ju såklart se när Sverige spöar skiten ur Holland! Haha, eller nåt sånt... Skönt att inte Zlatan är med i alla fall. Den pizzabagaren sinkar ju bara laget, prutt på honom! Okej då, han är väl ganska bra... Men bara i när han kör i Milan. Landslaget klarar sig faktiskt utan honom skulle jag tro.

Nej men nu har jag babblat på tillräckligt! Pluspoäng till er som orkade läsa allt, och ännu mer pluspoäng till er som orkar kommentera, haha! :D
Puss med er!

Fatima ♥

Sv» Jag kan inte skriva inlägg utan appen.. . haha! Och med appen kan jag inte publicera inläggen, hm ><.



Åh. . . Jag skulle med få en 120 men NÄ dom hade inga så jag fick en ny 90 . . . nu kommer jag aldrig bli bjussad på en 120 för innan det är dags för en ny säng så har jag hunnit flytta hemifrån ><

2011-10-11 @ 19:34:36
URL: http://fatimaplace.com
Fatima ♥

Sv» Åh tack tack nu fungerade det :D! ♥

2011-10-11 @ 19:43:10
URL: http://fatimaplace.com
Alice G

HEJ ESME..! här kommer en kommentar eftersom du ville det ._.

hihi jag den korta har faktiskt en 120 sääng,, woow,, okej nu kan jag inte skriva mer för måste gå och kissa innan jag kissar på mig, hihi TACK OCH HEJ FÖR MIG DÅ :3

2011-10-11 @ 21:07:33
URL: http://myfaackinglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback