Pinsamt, det är vad det är.

2011-10-27 | 16:46:07

Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II
En bild från häromdagen, mest för att jag inte har så mycket annat att visa er.


Blä vilken dag. Den började med att jag vaknade upp och var jättesnorig och hade ont i halsen. Sen på hade vi ju matteprov i skolan, och det var inte det lättaste att försöka sitta och tänka samtidigt som allt bara snurrar och huvudet värker som in i helvete. Kändes som om jag skulle koka över. Sen kändes det som om jag skulle frysa till is. Och sen koka över igen. Alla talen bara flöt ihop och jag mådde bara as dåligt. Mitt i alltihopa börjar jag grina också. Fattar ni vad pinsamt; jag grät inför hela klassen, under ett prov! Folk måste ju tro att jag är dum i huvudet eller nåt... Det bara kom, för huvudet höll på att sprängas. Jag höll på att koka över och jag kunde inte stoppa det. Fan vad pinsamt.

Så ja, provet gick piss och jag mådde bara sämre, så jag åkte hem från skolan. Hemma så fick jag i mig lite mat och nu har jag precis sovit ett tag. Den mesta huvudvärken och det är borta, men jag mår ändå inte bra...
Ska väl försöka ta det lugnt resten av dagen. Kanske pigga upp mig själv med ett avsnitt av Greys, det borde funka. :) Kanske slå på någon film och moffa glass, aldrig fel det heller.

Får väl hoppas att dagen slutar bättre än den började.

Danno- Foto & Vardag

haha, trodde först att du hade börjat skratta eftersom när vi i svenskfinland säger grina så menar vi typ skratta :D o lipa är här gråta :P

2011-10-27 @ 18:14:57
URL: http://xdanno.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback