Måste ju berätta...

2011-10-10 | 09:54:11
... att jag klickade hem det här objektivet igår!



Har för mig att jag skev om det här objektivet för inte så jättelängesen. Har gått och funderat på om jag verkligen vill ha det ända sen dess, men igår bestämde jag mig för att beställa det! :) Har hört från folk som har ett sånt att det fungerar jättebra, men att den har några små brister, så som att det kan vara väldigt skört och plastigt. Men det vet man ju inte förän man har provat, så jag hoppas att fördelarna väger upp nackdelarna, haha. ;)

Beställde det härifrån för endast en tusenlapp! Sjukt billigt, och just nu är det fri frakt också, så om ni ska köpa nånting därifrån så passa på nu, haha! :D

Objektivet kommer någon gång i veckan. Längtar tills jag får börja fota med det! :]

linnea widell

ååh vad duktig du är på att ta bilder, dom är ju super fina! :)

2011-10-10 @ 10:36:38
Emelie

Jag älskar då det objektivet :) och man får ju det man betalar för..

2011-10-10 @ 23:13:27
URL: http://essberg.blogg.se/
Fatima ♥

sv» Då kan man inte blogga bilder, that's supertrist :< Bildlösa inlägg blir i mina ögon plötsligt helt ointressanta, om det inte är en sjukligt bra författade dvs.



Det objektivet är <3 . Jag bara älskar't.

2011-10-11 @ 16:56:31
URL: http://fatimaplace.com
Fatima ♥

Sv» Det vetesatan vad du har för bloggapp. . . jag kan inte ens skriva bildtomma inlägg! Och jag har ingenstans där jag kan kolla in bland alla mina uppladdade bilder.

2011-10-11 @ 18:50:22
URL: http://fatimaplace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback