IKEA

2011-10-30 | 20:00:08


Mindre bra bilder, men det får ni leva med! :)

Jajamän, idag har vi varit på IKEA. Köpte bland annat den underbara broccolin på nedersta bilden. Ni ser ju så söta vi är tillsammans, hoho! ♥ Eller nåt sånt. Han heter Bengtsson. Köpte också ett jättefint block där man kan rita massor i, haha! :3 Så nu ska jag börja rita mer, och börja rita fint, hihi...

Nej men för ett tag sen satt jag och moffade i mig en välförtjänt tacotallrik efter dagens hårda träning. Första gången på hur länge sen som helst som vi körde styrka, och man kan ju säga att det märks, haha! Fy fan mina lår alltså! Kommer inte kunna gå imorn, jag lovar!

Jaja, ganska ointressant inlägg, så ska väl ner och slå på tvn eller nåt sånt. Kommer säkert somna i soffan sen också, så vi hörs väl imorn antar jag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback