Havreflarn

2011-10-28 | 15:26:19


Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Hemma från skolan idag, eftersom jag fortfarande är lite sjukt sen igår. Har för det mesta legat och läst, nördat Clouds & Sheep på mobilen (VARNING! Sjukt beroende framkallande spel, ladda inte ner det!) och sen har jag ju såklart suttit framför datorn som vanligt, haha...

Men sen så blev jag sjukt sugen på nånting sött, så jag bestämde mig för att baka havreflarn! Resultatet ser ni på bilderna ovanför. Mycket goda blev dom faktiskt, även fast dom inte blev så många, haha!
Ni som nu tänker "Åh shit vilka mästervärk, sånna måste jag också baka!"; var lugn, bara lugn! För jag är ju så snäll så att jag kan berätta för er att det var här jag hittade det goda receptet, hoho! :3
Så det är bara börja baka, haha! :)

Annars då? Jo det är fredag, och nästa vecka är det höstlov! Så sjukt skönt, passar perfekt med att lov nu!
Fick ju egentligen börja mitt lov på förtid, eftersom att jag är sjukt och var hemma från skolan idag, men ändå! :)

Ska i alla fall försöka sova ett tag nu för jag är så sjukt trött, haha... Och sen hade jag tänkt vakna upp runt fem för att titta på Greys, haha! :3
Ha det bra! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback