En dag med en vän

2011-10-31 | 18:54:12


Fanny kom över en stund idag. Det var ganska längesen vi träffades utanför fotbollen, så der var kul! :D Vi började med att sätta på en gammal VHS film, Hajar som hajar. Haha, gud vad jag älskar den filmen asså! Så sjukt rolig, och den blir ju bara ännu roligare när det var miljontals år sen man såg den sist, haha! :] 
Vi gick också ut på en skön promenad med hunden där vi bl.a stötte på en läskig tant... Spelade kort med min lillebror gjorde vi också, haha! ;) Ganska skön dag helt enkelt! :)

Mindre skönt är det ju att jag har sån sjuk träningsvärk i mina lår. Kan knappt stå. Kan knappt gå. Kan nästan inte ens sitta ner utan att det drar som om jag vet inte vad. Okej, så illa är det inte... Men nästan! :3

Jo men ja men annars då? Nej, annars har det inte hänt så jättemycket intressant. Gjorde en ny header igår som jag funderar på att byta till, men jag är inte säker än... Kanske kan lägga upp den här sen så ni får se vad ni tycker? :) Gör det lite senare i sånna fall, för nu ska jag läsa alla mina olästa blogginlägg på Bloglovin'. :)
Ni glömmer väl inte att ni kan följa mig där? På Bloglovin' alltså. Bara klicka på ikonen till vänster i menyn eller klicka här för att komma direkt till min sida! :)
Ha det bra!

Maja

Fin blogg!

2011-11-02 @ 11:12:48
URL: http://majzi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback