En grå novemberdag

2011-11-03 | 12:45:24
Den här dagen kan nog nästan inte bli värre...
Först är det så dåligt och äckligt väder så att våran tripp till Kolmården ställdes in. Ja, jag älskar Kolmården. Har allid gjort och kommer alltid göra! ♥ Åh, var så pepp på att åka dit och bara gå runt och fota massor med fina höstbilder på djuren, men samtidigt är det ju inte så kul när hela världens är inbäddad i ett grått moln... Hatar när hösten är grå! 
Sen nu när jag tittade ut genom fönstret, så ser jag att en stor jäkla gräsklippare håller på att klippa upp alla fina gula löven som ligger på marken. En stor gräsplan som är helt täckt med löv. Åh, jag som hade tänkt fota där! :(
Bajskorvars säger jag bara!

Så ja, den här dagen är typ förstörd... Men jag antar att jag får göra det bästa av den. Typ sätta mig och kolla på film eller så, nånting borde man ju kunna hitta på.

Så länge får ni några nyredigerade bilder från när vi var på Kolmården förra gången för mer än ett år sen. Eftersom att jag inte har några nya bilder att bjuda på menar jag.





Som jag skrivit förut så märker man hur mycket man utvecklas inom fotografering på bara ett år! När jag kollade igenom mappen med dom här bilderna så liksom: "Hur fan tänkte jag här?" och "Om jag bara hade gjort så och så hade den här bilden varit super!" och massa sånt. Frustrerande när man hittar bilder som skulle varit jättefina om man liksom bara ändrat inställningarna lite. Men sånt visste jag ju inte så mycket om då, och jag vet ju fortfarande inte allt nu heller. Men det är just det, man lär sig hela tiden inom foto, och man blir bara bättre och bättre hela tiden! :)

Nej men nu ska jag sluta pladdra och dra till ICA Maxi och köpta kakor och bullar som vi ska moffa här hemma sen, haha! :3 Och så ska jag passa på att köpa nya benskydd på Tema Sportia också. Ni vill inte veta hur äckligt mina nuvarande luktar, huhuhu...
Ja men vi ses! :)

Lisa - Smilinggirls!ッ

Tuffa bilder :D

2011-11-04 @ 15:39:55
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback