Tisdag: 15/11

2011-11-15 | 15:47:23

Sjal - Lager 157 | Cardigan - Factory Outlet | Jeans - Lindex

Hej på er!
Ja, jag kan väl inte säga att jag bubblar över av insperation vad gäller bloggen. Ganska så glest mellan inläggen, men jag lovar, jag gör så gott jag kan och hinner, haha! :)

Idag är det i alla fall tisdag, vilket betyder en kort skoldag. Fast idag blev dagen ännu kortare för min del, för innan lunchen gick jag hem för att sedan åka vidare mot tandregleringen för att snacka om min tandställning... Kan väl inte säga att jag är sådär jättepepp på att ha massor med metall saker och gummisnoddar i munnen i ca. 2 år, men folk säger ju att det blir bättre efteråt, så man får väl hoppas på det! Måste dessutom dra ut fyra stycken tänder. Fy fan, jag kommer dö! Kom gärna på min begravning! :)
Haha, okej, så farligt är det inte, men fett läskigt! 

I vilket fall som helst så håller jag faktiskt på att baka bullar just nu. För tillfället ligger dom på plåtar under bakdukar och väntar på att få bli inskjussade i ugnen, hoho! ;) Ska nämnligen ta med mig någonting jag bakat till Cafeterian i skolan på torsdag. Vi kamratstödjare ska sälja bullar och kakor och sånt för att spara ihop pengar så att vi kan åka till någon Friends-grej på Skansen i maj. Så ja, nu bakas det förfullt här hemma!

Tror nog att dom har jäst klart nu, så ska gå ner och ställa in dom i ugnen! ;)
Ciao!

anonym

Jag lovar att det inte är läskigt att dra ut tänder!

Jag har gjort det och bara du får bedövning så är det ingen fara!

2011-11-15 @ 17:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback