En random bild till ett random inlägg

2011-11-10 | 19:02:23



Gutten dagen på er! Eller typ gutten kvällen kanske man borde säga? Ni märker ju i alla fall att min tyska är alldeles utmärkt, haha! I alla fall så är det ju torsdag idag, för er som missat det liksom. :) Som en vanlilg svensk 8:a klassare så gick jag ju såklart till skolan idag, så som jag gör nästan varje dag. Där klarade jag av ett NO prov om värme och metrologi, för er som ville veta. Och just nu sitter jag här och väntar på att lärarna ska lägga ut våra omdömen. Nervööööööös! Får väl hoppas på det bästa. 

Annars är det väl bara tagga in för finalen av Robinson idag! Heja Hanna för fan!
Hejdå tråkigt och typ helt meningslöst inlägg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback