Sötare ungar får man ju leta efter

2011-11-17 | 19:54:23



HTC Senastion

Asså ja, vad ska man säga? HAHAHAH, fy fan vad vi har garvat åt dom här bilderna idag! Helt sjukt, man vet ju knappt vart man ska ta vägen! Den här dagen har jag verkligen byggt på mitt six pack med hjälp av alla skrattattacker, ni vet sånna som man inte kan andas utav. Ja, ujujuj vad lätt road man kan vara! Om ni inte tycker dom här bilderna är roliga, då vet jag inte vad jag ska tro om er, haha! ;D

Förutom att ha flummat massor med mobilkameran idag så har vi faktiskt gott på lektioner också. Ganska så skön dag egentligen, ganska så softa lektioner på torsdagar, plus att vi hade en inställd SO lektion. Extra lång lunch är inget man tackar nej till!

Just nu sitter jag och kollar runt lite på den här sidan. För imorgon ska nämnligen jag, pappa och farfar gå på Fotomässan i Stockholm hela dagen! Ska bli jätteroligt! :D Men det finns ju ganska mycket att se och göra där, så därför kollar jag nu runt på deras hemsida för att försöka planera hur vi ska få in dom olika sakerna m.m. Detta betyder ju att jag är ledig från skolan imorn också, hoho! 
Men som sagt, kommer nog bli as nice!
Är det någon mer som ska till Fotomässan imorgon? :)



Alice G

HAHA... usch mina magrutor jobbar lika mycket nu igen som förut...!

2011-11-17 @ 20:47:56
URL: http://myfaackinglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback