Måndag

2011-11-07 | 07:44:53


ORKAR. INTE. SKOLAN. Varför kan det inte vara lov året om eller nåt? Fattar ni vad skönt det skulle vara eller? Har i alla fall räknat ut att det är ungefär 7 veckor kvar till jullovet, minus en prao vecka dårå! Längtar redan dit, haha! Till lovet alltså. ;) Ganska så sjukt ändå att vi slutar skolan två dagar innan julafton... Men aja, vad ska man göra liksom?

Vi börjar med en ganska så soft skoldag ändå. Den börjar med mentorstid, profil (då vi ska fota i två timmar, hoho! :3 Surt att det ska vara så tråkigt väder just idag då...) och musik. Efter lunchen sen tror jag att vi bara har två eller tre lektioner, så dagen kommer förhoppningsvis gå ganska så snabbt! :) Sen ikväll är det ju träning också.

Jag har varit klar ända sen typ kvart över sju, så här sitter jag med ingenting att göra. Får väl gå ner och slå på tvn ett tag eller nåt då, haha! 8)
Anyway, ni får ha en bra dag! ;) Hejs!

Johanna

Hej! Jag har egentligen inte en aning om vem du är, men jag älskar din blogg och följer dig på bloglovin :) Superfina bilder, och rolig blogg. Kram på dig!

2011-11-07 @ 23:55:58
Mathilda

sv; Jag ska försöka. Om jag inte hinner somna, vilket är högst troligt... :P

2011-11-08 @ 17:47:28
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback