Hearts of november

2011-11-15 | 19:48:32





Här har ni några fler bilder från min We♥It. Jag laddade ju upp ett kollage av We♥It-bilder för ungefär en månad sen, och nu när jag har kollat runt där ett tag så hittade jag massor med nya fina bilder som jag bara var tvungen att visa er, haha! :3 Hade tänkt göra det till en grej faktiskt, att ladda upp ett We♥It kollage ungefär en gång i månaden, så att det blir ungefär som "månadens inspirations bilder", eller nåt sånt, hehe... :) Skulle det vara nånting? För jag gör det bara om ni vill, för jag orkar inte sitta och knåpa ihop massor med kollage som bara är åt mig själv, haha! ^^ Så är det någonting ni skulle vilja att jag börjar med? :) Och sen kanske ha något tema som passar just den månaden, typ som jul-tema i december. Just nu har jag ju bara slängt ihop några random bildet sådär. :)
Så ja, vad tycker ni? :)

anonym

Det skulle vara jätte kul! :D du hittar alltid så fina bilder också!

2011-11-17 @ 15:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback