George O'Malley

2011-11-29 | 18:20:04

We♥It bild.

Satt just och kollade på ett avsnitt av Grey's Anatomy från säsong 5. Jösses, detta måste vara ett av dom jobbigaste avsnitten någonsin. Det här + det sista avsnittet i säsong 6 (tror att det är 6:an i alla fall?). Asså gud, har sett det några gånger, men det är ändå lika jobbigt och lika sorgligt varje gång... George, han var så fin! Han var bäst! ♥ Jag ska slå den dumma som skrev manuset! :( Men även fast det är så sorgligt så är det ju så sjukt himla bra! Det betyder ju bara att Grey's Anatomy måste vara av världsklass! ♥

Nej men om man ska babbla om någonting annat än en tv serie så kan jag ju berätta att det är tisdag idag, för er som inte visste det. Vi slutar 13:25 varje tisdag, och det känns alltid lika skönt när man har så mycket tid över till annat! Så nu har jag pluggat på lite till den muntliga engelska redovisningen och till spanskan, så alla läxor för idag är gjorda! ;)

Och just nu vet jag inte vad jag ska hitta på, haha... Ska nog ta och skriva ut några bilder. Eller ja, egentligen är det ganska många bilder, haha! Vad jag ska använda dom till får ni se när det blir klart. Om det funkar vill säga, haha! ;)

Aja, ni får ha det så bra, hejs!

Felicia

slutet av säsong 5, säsong 6 börjar idaaag :D

2011-11-30 @ 16:00:24
URL: http://feliciaasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback