Fotomässan 2011

2011-11-18 | 19:37:19



Canon EOS 600D | Tamron AF 70-300/4-5,6 SP DI VC USD

Hej på er!
Har haft en jättebra dag uppe i Stockholm tillsammans med pappa och farfar! Som jag skrev i inlägget igår så var vi på Fotomässan. Riktigt roligt var det och jag är så sjukt överöst med insperation just nu, haha! Särskilt efter att ha stått och lyssnat på Mattias Klum (han på den nedersta bilden för er som inte vet vem han är). Den killen är grym. En av dom grymmaste någonsin. Och som sagt, vilken insperations kick man får av att se hans bilder och stå och lyssna på massor av det han har varit med om! För er som inte sett hans bilder förut, så kan ni besöka hans hemsida här
Sen så var ju Carin da Silva där också. Samtidigt som hon fotade så filmade dom till ett Adam Live-avsnitt som gick på Tv3 förut ikväll, hoho! ;)

Kan ju också berätta att vi fick en ny kameraryggsäck och en hel hög med massor av fototidningar med oss hem! Inte illa pinkat, haha! ;) Men är sjukt sugen på ett Canon 500mm, så om någon har sisådär 95 tusen till övers så kan ni ju säga till. :) Ett Tamron 200-500mm skulle också sitta riktigt fint!

Men som sagt; det har varit en riktigt rolig och lärorik dag (haha, vem säger lärorik egentligen?) Så snart blir det att inta soffan och Idol tillsammans med en skål ostbågar och ett stort glas julmust! Blir nog att lägga sig tidigt idag, för imorgon spelar vi DM i futsal i Nyköping! Tagga brudar! :D

Aja, ni får ha det så bra! :)

Sara

HEJ! :) jagälskar verkligen din bloggdesign, den är skitsnygg och jag undrar vem som har gjort den? eller har du gjort den själv? i så fall undrar jag om jag kanske skulle kunna få hjälp med min? :)

2011-11-20 @ 18:38:05
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/
Haidi Jakobsson

fina bilder :D jag hade också velat gå på fotomässaaaaa hihi

2011-11-23 @ 14:16:30
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback